6 порад керівникові, як уберегти працівників від стресу і вигорання

Робочий процес стає все більш складним. Так як багато хто з нас фактично працюють в режимі 24/7, стрес і емоційне вигорання стають звичайною справою.

Залишатися продуктивним і ефективним, коли відчуваєш величезний тиск, дуже важко. Тому сьогодні розповімо вам, як допомогти своїм підлеглим уникнути почуття стресу, емоційного вигоряння і розрізненості.

1. Створіть відчуття благополуччя

Стрес може бути заразним. Але і зворотне теж вірно: коли один з членів команди відчуває себе щасливим і здоровим, це відчуття поширюється на інших співробітників.

Вам необхідно зрозуміти, що саме призводить до відчуття благополуччя, і зробити ці практики пріоритетними для своєї команди і себе самого. Це можуть бути тренінги особистісного росту, додатковий час для навчання співробітників, фізичні вправи, новий підхід до проведення нарад, гнучкий графік для ваших колег.

2. Дозволяйте бути офлайн в неробочий час

Сувора бізнес-культура вимагає від нас бути постійно напоготові, максимально продуктивними і ефективними. Вона не враховує того часу, який потрібен людині на відновлення сил.

Тому вам необхідно встановити тимчасові рамки: вимагати від своїх підлеглих максимуму під час офісних годин і не звертатися до них по бізнес-питань після закінчення робочого часу. Створюйте правила: ніяких робочих листів після 19:00 і дзвінків співробітникам по роботі на вихідних.

3. Навчіть боротися з хаосом

Керівники, які враховують ці факти, домагаються високої продуктивності і допомагають колегам уникнути стресу. При цьому вам не потрібно бути експертом в питаннях психології, ви можете звернутися до сучасних технологій. Спробуйте тренуватися на будь-яких додатках, використовувати девайси і передайте цей досвід іншим.

4. Відмовтеся від багатозадачності

Багатозадачність – це міф. Люди не можуть бути ефективними, виконуючи відразу кілька процесів. Люди набагато краще показують себе в послідовній монозадачності.

Менеджери можуть ставити завдання одну за одною, вказуючи пріоритет для кожної з них і впорядковуючи їх так, щоб жоден з етапів виконання не перетинався з іншим.

Вам також варто навчитися відокремлювати термінові завдання від важливих і правильно пояснювати співробітникам статус кожного доручення.

5. Слідкуйте, щоб у колег був час на відпочинок

Перерва протягом дня і відпустки протягом року дадуть людям паузу для відновлення сил. Навіть якщо ваші колеги не розуміють важливості цього кроку, поясніть їм, що відпочинок необхідний. У разі, якщо робочий процес дуже напружений і вам складно відпустити людини, складіть розклад так, щоб все-таки дати йому хоча б пару днів на підзарядку.

Замість того щоб переживати, скільки часу людина проводить за робочим столом, подумайте, як ви могли б допомогти йому створити оптимальний розклад для максимальної ефективності.

6. Вчіться емпатії

Співчуття, розуміння і співчуття не варті нічого, зате принесуть вам тільки вигоду. Ви зможете підвищити продуктивність працівників, просто будучи добрим і чуйним по відношенню до них. Дослідження показують, що найсильніше позитивний вплив на колег надає саме визнання їх досягнень, обопільна комунікація та співробітництво. Уміння керівника розуміти людини, його мотивацію, надії, труднощі і здатність підтримувати його протягом всього робочого процесу приносять максимальний результат і віддачу.

Благополуччя співробітників впливає на всю команду, в тому числі на менеджера. Тому вам необхідно працювати над тим, щоб розвивати розумові і емоційні здібності ваших підлеглих. Розвиток кожного члена вашого колективу призводить до того, що весь відділ покаже високу продуктивність і колеги навчаться взаємодіяти один з одним. Ви створюєте здорову і позитивну обстановку. А це вже основа ефективної роботи.

Читайте також

Почему человек лжет?

Что заставляет человека соврать – это философский вопрос. На него нет точного ответа. Каждый индивидуум – уникален. На Земле нет совершенно одинаковых двух людей по своей сущности. Они могут быть внешне идентичны, но каждый по-разному будет вести себя в той или иной ситуации, по-разному реагировать на полученную информацию.

Стоит ли проверять чиновников на детекторе лжи?

Достичь законопослушности чиновников государственного аппарата возможно при введении запрета на проведение совещаний по общественно значимым вопросам жизни Общества за «закрытыми дверями». Это позволит избежать совершения необдуманных действий, таких как провоцирование появления расовой, национальной, религиозной или общественной вражды между определенными классами населения.

Как создавался полиграф?

Прародителем полиграфа является Анджело Моссо – итальянский ученый, исследовавший реакции человеческого организма на определенные факторы. Во второй половине 19 века нашей эры им были изобретены:

прибор для фиксации кровяного давления – гидросфигмограф;
прибор для измерения уровня колебаний частей тела – плетизмограф;
прибор для определения степени работоспособности мускулатуры человеческого тела – эргограф.

Детектор лжи – ограничения в прохождении полиграфа

Будущих полиграфологов на занятиях обучают общим правилам работы на детекторе лжи и этике проведения тестирования. Одним из ключевых моментов является пункт о нецелесообразности проведения тестов для определенных категорий испытуемых. Прямое назначение техники – это обнаружение правды, но не вопреки здоровью и жизни человека. Полиграф, как и любой аппарат, взаимодействующий с телом человека, рекомендуется эксплуатировать, согласно предписаниям. В них так же имеются указания по отмене тестирования для определенного типа людей.

Наші контакти

Якщо у Вас виникли питання, напишіть нам, ми з радістю відповімо найближчим часом.